fbpx

Kedves Érdeklődő!
Ma (csütörtök) 20,00 órától karbantartás miatt weboldalunk nem elérhető.
Kérünk látogass vissza néhány óra múlva vagy keresd kollégáinkat az info@tanfolyam.hu e-mail címen.

Online marketing menedzser képzés

Oktató:

Török Balázs

[tba_ribbon]
bruttó

99 990 Ft

Egyszeri összeg

[tba_icon_list_display]

Áttekintés:

Hogyan épül fel a(z) Online marketing menedzser képzés?

1. Modul – Bemutatkozás, a tanfolyamról röviden

  • Bemutatkozás, a tanfolyamról röviden

2. Modul – Alapok, fogalmak

  • Mi a marketing?

  • Alapfogalmak

  • Különböző marketinges célok, B2B, B2C, valamint kisvállalati és mikrovállalatok marketingje

  • Teszt

3. Modul – Hogyan induljunk el?

  • Marketing stratégia alapok – 4P és 7P

  • Célcsoportok, perszónák

  • Csatornák, mint hirdetési eszközök (online-offline)

  • Kosárérték

  • Teszt

4. Modul – Marketinges ökoszisztéma felépítése

  • Marketinges ökoszisztéma

  • Weboldal, website üzemeltetés, tartalommenedzsment rendszerek (CMS)

  • Weboldalakhoz kapcsolódó kiegészítő rendszerek

  • Marketing támogató eszközök

  • Teszt

5. Modul – Email marketing

  • CRM rendszerek

  • A CRM rendszerek elemei, alapbeállításai

  • Szegmentálás, csoportok, listák

  • Tag-ek

  • E-mail-ek kiküldése, automatizációk

  • Sales automatizációk a CRM-ekben

  • Teszt

6. Modul – Social media kezelése, social média stratégia

  • Bevezető

  • Tartalmak különböző platformokon

  • További közösségi média felületek

  • Tartalomtervező és projektmenedzser eszközök

  • Tartalmak újrafelhasználása

  • Teszt

7. Modul – Hirdetéskezelők, menedzselő rendszerek – a Facebook és az Instagram

  • Facebook-accounts

  • Facebook Business Manager

  • Facebook kampány típusok

  • Facebook kampányok beállítása

  • Teszt

8. Modul – Hirdetéskezelő, menedzselő rendszerek – Google Ads

  • Bevezető

  • Google Ads beállításai

  • Google Search

  • Google Display

  • Google hirdetések a Youtube platformján

  • Performance Max kampányok

  • További hirdetéskezelő rendszerek

  • Teszt

9. Modul – Content plan, tartalomkészítés, disztribúció

  • Tartalomkészítési szempontok

  • Kulcsszókutatás

  • Tartalmak tervezése, content plan

  • Tartalmak terjesztése (disztribúciója)

  • Teszt

10. Modul – Tervezés, elemzés, célok

  • Bevezető

  • Tervezés

  • Elemzések

  • Célok meghatározása

  • Teszt

11. Modul – Egyéb marketinges megjelenési lehetőségek

  • Bevezető

  • Vásárolt hírlevél lista, e-mail kiküldés

  • PR megjelenés

  • Influencer marketing

  • Vendégposzt, megjelenés, együttműködés

  • Eseményeken való részvétel

  • Esemény szervezés

  • Merch – reprezentációs, reklám eszközök

  • Teszt

12. Modul – Projekt munka – marketing a gyakorlatban egy kisvállalkozás példáján

  • Bevezető

  • Áttekintés, stratégia alkotás

  • Facebook (és az Instagram)

  • Google Ads – Search

  • Google Ads – Display

  • Teszt

13. Modul – Zárás és kitekintés

    • Zárás

    • Kitekintés


A jó marketing segít értéket teremteni és jól értékesíteni

A jó marketing sok ismérve van, de a legfontosabb: ravasz, fürge és okos, akárcsak egy a róka. A jó marketing nem égeti el a pénzt, mert megfelelő célokat tűz ki maga elé. A jó marketing megfelelő célcsoportokkal és üzenetekkel dolgozik. A jó marketing akkor kreatív, amikor kell. A jó marketinggel a céged növekszik és eléri a célszámait. A tanfolyam alatt megismered valamennyi marketinges csatornát és megmutatjuk, melyikhez milyen eszközöket érdemes használnod. Gyakorlati példákon keresztül megismerheted hogyan használd ezeket az eszközöket, így vizsga végeztével már magabiztosan fogsz tájékozódni az online marketing világában, akár saját vállalkozásodhoz szeretnéd felhasználni az itt tanultakat, akár szabadúszóként szeretnél tovább dolgozni!


Hogyan működik az online marketing?

Először is fontos tisztázni, hogy mit jelent az online marketing kifejezés. Az online marketing a digitális marketing része. Azon eszközök összessége, (közösségi média, google ads, online hirdetések, stb) amelyeket azért használunk, hogy egy adott terméket vagy szolgáltatást reklámozzunk az internet segítségével. Ma a 21. században az internetes hirdetések korát éljük, hiszen mindenki azonnal a telefonjához, tabletjéhez nyúl, ha valami érdekli és szeretne naprakész maradni. Az ember 80 százaléka átlagosan több órát (4 – 8 óra) tölt az interneten való böngészéssel, melyek során reklámok százaival találkozik. Ma Magyarországon az emberek többsége az interneten vásárol, legyen az napi használati termék/szolgáltatás. Szeretnéd te is elérni és megszólítani ezt a több milliós közönséget? Akkor ez az online marketing tanfolyam részletes és hasznos tudást ad a kezedbe!

 

Kezedben a kulcs a sikerhez

Az online marketing ma talán az egyik leghatékonyabb forma, ha az a célunk, hogy minél több emberhez érjen el az üzenetünk, egységnyi idő alatt. Ma már szinte nincs, vagy alig van értelme hatalmas óriásplakátokra biggyesztett üzenetekért, vagy helyi lapokban drága hirdetési szegmensekért fizetni, hiszen mindenkinek ott van a kezében a okostelefon. Az online marketing nem csak relatíve olcsóbb, jobban mérhető, hanem személyre szabott is. Mondjuk úgy, hogy az online marketinggel nem vaktában lövöldözöl, hanem a saját potenciális vásárló közönségedet érheted el. A legfontosabb, amit meg kell tanulnod: hogyan használd, okosan. Erre tanít meg a képzés.

A marketing képzés segít felfedezni az online marketing alapjait és azt, hogy miért olyan népszerű manapság. A marketing képzés során te is alapvető szakmai tudásra tehetsz szert, melynek segítségével hatékony kampányokat indíthatsz az interneten.

 

Tűnj ki a tömegből

A megváltozott vásárlási szokások miatt, egy cég számára igencsak elenyésző, ha pusztán csak jelen van az interneten, legyen ez magyar vagy nemzetközi piac. Annyira megnövekedett a minket körülvevő „zaj”, hogy a hagyományos módszerek és az offline marketing használata egyedül, önmagában már nem működik. Az egyedi online marketing stratégia megmutatja, hogyan kitűnj ki a tömegből. Célzott kampányok segítségével érhetjük el a célközönségünket, mindezt gyorsabban és olcsóbban, mint a hagyományos marketing eszközökkel. Ez az online képzés ezeket a metódusokat mutatja be számodra.

 

A legfontosabb online marketing eszközök

Ha azt gondoljuk, hogy az online marketing fogalma kimerül a Facebook és Instagram, tehát a közösségi média használatban, tévedünk. Az online marketing része pl. a Google Ads, a keresőoptimalizálás, vagy az e-mail marketing, ezeket mutatja be a képzés, többek között.

 

online-marketing-tanfolyam

 

A siker összetevői

Az online marketing tanfolyam bemutatja számodra azokat a nélkülözhetetlen eszközöket, amiket egy sikeres üzleti célú online kampányban szoktak használni. Az online marketing tanfolyam alatt, ezekről az eszközökről fogsz többet között tanulni. A tanfolyam részletesen kitér különböző marketing csatornák használatára, és arra, hogy tudod akár organikusan növelni egy adott oldal forgalmát, fizetett hirdetések helyett.

  • Keresőoptimalizálás azaz SEO – ez a keresőmarketing (SEM) elválaszthatatlan része. Keresőoptimalizálás célja, hogy a felhasználók, a keresők minél hamarabb rátaláljanak a termékedre vagy szolgáltatásodra. A SEO segítségével a Google találati lista élére szárnyalhat az oldalad, amihez hozzáad a minőségi tartalom.

  • Tartalom vagy content marketing – Szorosan a SEO-val használva működik igazán. A tartalommarketing fontosságát az adja, hogy minőségi tartalommal „behúzzuk” a számunkra fontos célközönséget. Mindezt olyan formában, hogy az felkeltse és fenntartsa a vásárló érdeklődést és valamilyen hasznos tudást is adjon az érdeklődő számára.

  • Közösségi média vagy social media marketing – Az online marketing egyik legnépszerűbb összetevője. A közösségi média egyfajta alkotórész, ami egyfajta márkaépítésre szolgál. Itt valamelyik csatornát használjuk a márkánk népszerűsítésére. Ez lehet Facebook, Instagram vagy éppen YouTube.

  • Fizetett hirdetések / Google Analytics – A PPC (Pay Per Click) azaz fizetett hirdetések rövid távon hoznak több vásárlót az SEO-val ellentétben . Ennek egyik formája a Google Ads, ahol amikor a vásárló rákattint a megjelenő hirdetésre, mi fizetünk egy bizonyos összeget.

  • E-mail marketing – Az igazi klasszikus, a jó öreg e-mail marketing. Ha csak megnyitjuk a saját e-mail fiókunkat, láthatjuk, hogy még ma is összes létező márka használja ezt a szinte ingyenes reklámozási formát ami az e-mail. A képzés rávilágít, hogy az e-mail marketing ha ügyesen használjuk, az egyik legolcsóbb (szinte ingyenes) és legjobban megtérülő formája lehet az üzleti tervünknek. Küldhetsz egyszerű hírlevelet, kupont vagy éppen üdvözölheted az oldalon az új felhasználót, vagy építs e-mail listát.

 

Hogyan segít számodra az online marketing tanfolyam?

Az interneten ma rengeteg ingyenes anyag hever, legyen az promóciós e-mail és képzések, (online és tantermi tanfolyam, akár ingyenes verzió is) százai foglalkoznak ma az online marketinggel. Mégis, a többségi vélemény az, hogy mindig valahogy, valami kimarad. Ez főként az ingyenes képzések esetében fordul elő, ahol egy adott témára, vagy csak a nagy egészre fókuszálnak, így a hallgató nem kap részletes és teljes képet, hiszen nem ez a tanfolyam vagy ingyenes képzés célja. Ebben tanfolyamban kitérünk például az adat fontosságára, az olyan online marketing metódusok mellett, mint a e-mail marketing vagy a SEO.

Megmutatjuk például a Google Analytics szerepét mindebben. A Google Analytics képes nagy mennyiségű információt feldolgozni és úgy bemutatni, ahogy az hasznos a weboldal tulajdonosának. A Google Analytics használatával naprakész információkat kapsz és pontosan tudod, hogy sikeres-e az oldal SEO hirdetési kampánya, vagy módosítani kell rajta, melyek a lehetséges lehetőségek.

 

Miben más az online marketing tanfolyam egy hagyományos képzésnél?

Ahogy már említettük, rengeteg ingyenes képzés áll a rendelkezésedre, de ezeknek a hatékonysága kétséges, vagy éppen vagy nem adja meg a kellő gyakorlati tudást. Egy ingyenes YouTube videó, vagy egy hosszabb e-mail esetleg Facebook poszt, nem mindent átfogó képzés, és sokszor csak fél információkat tartalmaz, esetleg hirdetési eszközként funkcionál. Ahhoz, hogy valóban sikeres kampányt indíthass, sok óra befektetett tanulás szükséges. Mindehhez kevés egy fél óra, amiben elmondják neked az alapokat, és kimarad a gyakorlati rész. Ez az online marketing tanfolyam azonban lehetőségek százait adja a kezedbe. Mindezt úgy, hogy nem kell utaznod, alkalmazkodnod, mint a tantermi képzések esetében. A képzés azonnal indul, és online formában elérhető a tananyag. Ha inkább korán reggel, vagy utazás közben szeretnél tanulni, azt is megteheted, ellentétben a tantermi tanfolyamok többségével. Naponta egy – egy tanulással töltött óra (esetleg Facebook vagy Instagram helyett) alatt már hatalmas változásokat hozhat a céged vagy saját magad számára. A tanfolyam a hallgatói visszajelzések alapján az egyik legnépszerűbb The Bright Academy képzés.

 

Kinek ajánljuk az Online Marketing Tanfolyam elvégzését?

  • Azoknak, akik érdeklődnek a online marketing alapok és technikai részletek iránt is.

  • Olyan szabadúszóknak és szakembereknek, akik szeretnék a online marketinget, mint hozzáadott szolgáltatást vagy szakmai tudáskészletet felfedezni.

  • Azoknak, akik szeretnének többet megtudni a online marketing formáiról, amelyeket a jelenlegi marketing-tevékenységeikben alkalmazni tudnak.

 

Miről szól az Online Marketing Tanfolyam?

  • Az online marketing előnyei

  • Az online marketing csatornák különböző típusai, használati tippek

  • Hogyan használd hatékonyan az egyes csatornákat

  • Adatelemzés, hasznos tippek

  • Az online marketing és a technológia közötti kapcsolat

Mennyit kereshetsz ezzel a szakmával Magyarországon?

(havi bruttó átlagbér)

200 000 HUF
(minimálbér)
1 000 000 HUF
Forrásaink: fizetesek.hu, glassdoor.com.

Kitől fogsz tanulni?

Török Balázs

Török Balázsnak hívnak, jó termékekkel és jó ügyekkel foglalkozom. Abban hiszek, hogy bár a jó termék és szolgáltatás eladja magát, de sokszor a cégek segítségre szorulnak, hiszen a világunk egyre bonyolultabb és egyre nagyobb a verseny. Olyan cégeknek segítek a megfelelő digitális jelenlét megteremtésében, akik hozzáadnak a világhoz. Ezért is választottam a The Bright Academy-t, akikkel elkészítettük az Online marketing alapozó kurzust, azoknak akik magabiztosan szeretnének tájékozódni a digitális térben. Emellett rendszeresen írok zöld témákban a Greendex.hu nevű magazinnak, illetve van egy kisebb szobanövényekkel  foglalkozó YouTube csatornám is.

Ezek is érdekelhetnek:

Ráépülő képzések:

Itt volt egy shortcode form: aac_c3_submit_form

Azért lett elrejtve, hogy ne tudjanak  regisztrálni, mert fals regek érkeztek be. Ha ez újra elérhető, akkor egy captcha-t rárakni erre a formra