fbpx

Kedves Érdeklődő!
Ma (csütörtök) 20,00 órától karbantartás miatt weboldalunk nem elérhető.
Kérünk látogass vissza néhány óra múlva vagy keresd kollégáinkat az info@tanfolyam.hu e-mail címen.

Sikeres PPC hirdetések – online marketing tanfolyam

Elégettél már kisebb-nagyobb összeget és szeretnéd megtanulni, hogyan lehet a fizetett hirdetéseket jól csinálni? A kezdő tanfolyamon tanuld meg, hogy indíthatsz sikeres PPC kampányokat, mi a folyamata, hogyan kell profin beállítani!
[tba_ribbon]
[tba_icon_list_display]

Képzésszervező elérhetőségei:

Alfa Kapos Kft.

+36305233362

info@tanfolyam.hu

Sikeres PPC hirdetések tanfolyam

A kezdőknek szóló PPC- online marketing képzésünket azoknak az érdeklődőknek ajánljuk, akik szeretnének megismerkedni az online marketing világával, azon belül is leginkább a különböző digitális platformok (Facebook, Instagram, YouTube, Google ads) hirdetési platformjaival.

Manapság, ha a vállalkozásod online térben is jelen van, elengedhetetlen, hogy hatékony ismereteket szerezz a különböző hirdetési platformok működéséről. Néhány évvel ezelőtt még úgy gondoltuk, hogy lehetetlen hatékonyan működni weboldal nélkül, majd a social media térnyerésével már ugyanezt gondoltuk a közösségi média platformok üzleti célú használatáról, mára pedig elmondhatjuk, hogy az online hirdetések nélkül nagyon nehéz kitűnni a tömegből. Márpedig a piac és a verseny egyre élesebb, a versenytársak legyőzése a weboldalra érkező forgalomért egyre heroikusabb.

Áttekintés:

Hogyan épül fel a(z) Sikeres PPC hirdetések – online marketing tanfolyam?

Mi is az a PPC?

A PPC az angol "Pay Per Click" kifejezésnek a rövidítése, ami magyarul kattintásonkénti fizetést jelent. Lényegében ez az online hirdetéseknek egy olyan formája, amely segítségével a hirdető el tudja helyezni a hirdetését különböző felületeken. A gyakorlatban pedig úgy működik, hogy akárhányszor rákattintanak a hirdetésekre az érdeklődők, a hirdetőnek egy meghatározott összeget kell fizetnie a felület tulajdonosának.

Hogyan működik a gyakorlatban?

Érdemes elkülöníteni a Google Ads hirdetési metodikáját a különböző social media platformok működésétől. Ami közös mindkettőben, hogy különböző faktorok alapján pl: a rászánt összeg, az online hirdetés minősége meghatározza, hogy a hirdetésünk megjelenik-e az adott hirdetési helyen vagy sem.

A különbség pedig az, hogy a Google Ads a Google keresőben jeleníti meg a szöveges hirdetésünket, ha az általunk beállított kulcsszóra keresnek rá vagy releváns oldalakon helyezi a képes/videós hirdetéseinket. Ezzel szemben a Facebook, Instagram csak a saját felületein jelenít meg hirdetést, és azok mindig képes vagy videós hirdetések lesznek.

Így a két platform kicsit más logikával működik: míg a Google ads rendszerében egy adott kulcsszóra keres rá az érdeklődő, és ott kell a legjobb helyen feltűnnie a hirdetésünknek. Addig a közösségi média platformok hirdetéseinél leginkább az érdeklődési körre építve, nem aktív keresőknek jelenítjük meg a hirdetéseinket. Tehát a kampányok más metodikával épülnek fel.

A hirdetési rendszerek rendkívül szofisztikált beállítási paraméterekkel rendelkeznek: demográfiai célzásokat adhatunk meg, nem, kor, érdeklődési kör, tanulmányok, családi állapot, vallás, politikai hovatartozás, lakhely figyelembevételével. Követőkódok elhelyezésével pedig úgynevezett remarketing hirdetéseket állíthatunk be, ami azt jelenti, hogy az elmúlt x napban az oldalunkat meglátogatók számára újabb, személyreszabott hirdetéseket hozhatunk létre.

A fent felsoroltakból is érezhető, hogy a hirdetések beállítása komoly háttértudást és szakértelmet kíván, hiszen jól kell tudnunk felmérni a piacunk érdeklődési körét, megfelelő kulcsszavak kiválasztásának a módját, tudnunk kell, hogy milyen típusú hirdetések azok, amelyek célt érhetnek.

Miért nagyon hasznos a tanfolyam?

Rengeteg tutorial videó elérhető a neten, amelyek bemutatják, hogy különböző platformokon mely lépések szerint kell beállítani a hirdetéseinket.

Azonban, ezek a videók nem adnak választ arra, hogy egy adott hirdetési büdzsével, a több féle hirdetés - típus közül melyik a legideálisabb a számunkra? Milyen kreatív anyagokkal érdemes elindulni? Kellene-e A/B tesztet végeznünk? Milyen praktikákkal lehet jobb minősítést kapni a különböző hirdetési platformok rendszerében? Mikor érdemes optimalizálni? Miért nem kapunk olyan hirdetés minősítést, amit szeretnénk elérni? Egy komplex, jól felépített tanfolyam ezekre a kérdésekre is választ adnak a számunkra!

Kiknek ajánljuk az Alfa Kapos képzését?

Vállalkozók

Egy vállalkozás fejlesztéséhez és az üzleti teljesítményének fenntartásához újabb és újabb ügyfelek megtalálása és a már ismert "előmelegített" ügyfélkör újabb és újabb megcélzása jelenti. Az online marketing, azon belül pedig a PPC hirdetések alkalmazása erre egy kifejezetten hatékony módszer, amely előremozdítja a vállalkozások üzleti sikereit.

Kifejezetten ajánljuk a tanfolyamot abban az esetben, ha kis - vagy mikrovállalkozásod van, és nem szívesen vagy nem tudsz megfizetni egy online marketing szakembert arra, hogy kezelje a hirdetéseidet. Akkor is jó ötlet, ha alapvetően szívesen foglalkozol a céged online marketing tevékenységével és ez lenne az a terület, amelyben szívesen elmélyülnél a cégvezetésen túl.

Marketing szakemberek

Abban az esetben is jó ötlet elvégezni a PPC online marketing képzést, ha nem szeretnél napi szinten foglalkozni a hirdetési beállításokkal. Mivel meghatározó részét képezi a hirdetés management egy-egy marketing stratégia megtervezésénél, ezért elméleti szinten is nagyon hasznos, ha képben vagy a PPC hirdetések működésével.

Abban az esetben, ha marketinges vagy, de eddig az online marketing kimaradt az eszköztáradból, elengedhetetlen hogy ezt a hiányosságot mihamarabb pótold, hiszen a marketing világának manapság már az egyik legerősebb pontját képviseli a PPC.

Néhány szó a PPC hirdetési platformokról

Mielőtt hirdetések beállításába kezdenénk, érdemes megismerkedni a különböző hirdetési platformokkal, hiszen mindegyik más és más célközönségnek szól, és a vállalkozásunkhoz nem is illik mindegyik.

Könnyen elképzelhető, hogy a Linkedin hirdetésünk nem érne el olyan jó eredményt a TikTok felületén, és ez igaz fordítva is. A képzésünk során részletesen bemutatjuk a hirdetési felületeket, (Google Ads, YouTube, Facebook, Instagram stb.) hogy a legmegfelelőbb felületeket tudjuk kiválasztani.

De honnan tudjuk, hogy hatásos a hirdetésünk?

Erre könnyű lenne azt a választ adni, ha sok az érdeklődő vagy sok a vásárló az oldalunkon, azaz a konverzió, tehát sikeres. Ezzel nem igazán foghatunk mellé, de mi történik akkor, ha esetleg nem érjük el a kívánt eredményt? Honnan tudjuk, hogy mit rontunk el?

Analitika és hatékonyságmérés - elengedhetetlen része a PPC-nek

A képzés során megtanítjuk neked, hogy a digitális marketing kampányokhoz kapcsolódó analitikai más optimalizációs eszközök működését és fontosságát. A Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Search Console és egyéb más lehetőségek (konverziós beállítások, e-kereskedelmi hatékonyságmérés, kampány paraméterezés) milyen formában segíthetik a jobb kampánybeállításokat.

Így lehetőséged van az aktuális kampányodat is fejleszteni, de a jövőben, a következő kampányodnál levonhatod az adatokból a tanulságokat és még jobb kampányt állíthatsz be.

A Google Analytics következő generációja a Google Analytics 4, azaz rövidítve: GA4, ez jelentős változást fog hozni az eddig megszokott felülethez képest.

Fontos azt is tudnod, hogy 2023. július 1-től a GA4 váltja le a Google Analytics-ként közismert Universal Analytics-et, azaz ettől az időponttól kezdve a régi GA fiók már nem fog adatokat rögzíteni.

E- kereskedelem

A kurzuson az e-kereskedelmi célú kampányokhoz kapcsolódó eszközökkel is megismertetünk. (pl.: Google Ads Shopping, Facebook Conversion) és más, rendkívül hasznos eszközök használatába is betekintést nyerhetsz (Google Merchant Center, Facebook Commerce Manager és product feed menedzsment). Ezek a beállítások speciális ismereteket igényelnek, így kifejezetten ajánljuk mindazoknak, akik webshopot szeretnének hirdetni.

Vajon neked szól a tanfolyam?

A fentiek elolvasása után biztosan benned is már megfogalmazódott a válasz, és ha eddig jutottál az olvasásban, biztosak vagyunk benne, hogy erősen érdeklődsz a PPC világa iránt. Éppen ezért, segítünk néhány szempont megadásával, amik segítséget jelenthetnek abban, hogy eldöntsd, jelentkezel-e a képzésünkre:

  • Szeretnél átfogó képet kapni a PPC hirdetésekkel kapcsolatban.

  • Marketing vagy kommunikációs szakon tanulsz, és érdeklődsz a hirdetésmenedzsment iránt.

  • Szeretnél elhelyezkedni vagy ügynökségnél vagy egy vállalkozásnál mint junior digital marketing menedzser.

  • Vállalkozó vagy és szeretnéd a cégedet, termékedet online hirdetni, és szeretnéd felfedezni a célközönséged.

  • Szeretnél mély és átfogó ismeretet szerezni a PPC hirdetésekkel kapcsolatban, olyan szakemberektől tanulva, akik több éve a szakmában dolgoznak.

  • Szeretnéd, ha lenne lehetőség feltenni a kérdéseidet, és azokra szakértőktől kaphatnál megbízható választ!

  • Fontos számodra a rugalmasság, és hogy onnan dolgozhass, ahonnan szeretnél

Tanulj velünk otthonról!

Tanulj velünk az otthonodban, kényelmesen profi szakemberektől! A tanfolyam elvégzése során jól használható gyakorlati tudást szerezhetsz, nem kell szükséges a belvárosba jönni érte, így könnyen összeegyeztethető a családi élettel, munkával, más képzésekkel!

A tematikáról

A képzés 4 hétig fog tartani, heti 2x két órában, ahol az alábbi modulokat fogjuk átvenni.

Dolgozz bárhonnan, PPC menedzserként!

Tudtad, hogy a PPC menedzserek nagy része home office rendszerben dolgozik? Így nem kell a drága nagyvárosokban laknod, de kényelmesen a teraszod, kanapéd, íróasztalod kényelméből végezheted a napi munkádat!

Egyedi vállalati képzések, személyre szabott csomagajánlatok a naprakész tudásért a The Bright Academynél!

Mennyit kereshetsz ezzel a szakmával Magyarországon?

(havi bruttó átlagbér)

200 000 HUF
(minimálbér)
500 000 HUF
800 000 HUF
1 000 000 HUF
Forrásaink: fizetesek.hu, glassdoor.com.

Kitől fogsz tanulni?

Itt volt egy shortcode form: aac_c3_submit_form

Azért lett elrejtve, hogy ne tudjanak  regisztrálni, mert fals regek érkeztek be. Ha ez újra elérhető, akkor egy captcha-t rárakni erre a formra