fbpx

Sikeres PPC hirdetések – online marketing tanfolyam

Elégettél már kisebb-nagyobb összeget és szeretnéd megtanulni, hogyan lehet a fizetett hirdetéseket jól csinálni? A kezdő tanfolyamon tanuld meg, hogy indíthatsz sikeres PPC kampányokat, mi a folyamata, hogyan kell profin beállítani!

Oktató:

Tóth Viktor

[tba_ribbon]
[tba_icon_list_display]

Sikeres PPC hirdetések tanfolyam

A kezdőknek szóló PPC- online marketing képzésünket azoknak az érdeklődőknek ajánljuk, akik szeretnének megismerkedni az online marketing világával, azon belül is leginkább a különböző digitális platformok (Facebook, Instagram, YouTube, Google ads) hirdetési platformjaival.

Manapság, ha a vállalkozásod online térben is jelen van, elengedhetetlen, hogy hatékony ismereteket szerezz a különböző hirdetési platformok működéséről. Néhány évvel ezelőtt még úgy gondoltuk, hogy lehetetlen hatékonyan működni weboldal nélkül, majd a social media térnyerésével már ugyanezt gondoltuk a közösségi média platformok üzleti célú használatáról, mára pedig elmondhatjuk, hogy az online hirdetések nélkül nagyon nehéz kitűnni a tömegből. Márpedig a piac és a verseny egyre élesebb, a versenytársak legyőzése a weboldalra érkező forgalomért egyre heroikusabb.

Áttekintés:

Hogyan épül fel a(z) Sikeres PPC hirdetések – online marketing tanfolyam?

1. Az online marketing stratégia felépítése
  • Konverziók
  • Funnel felépítése és fázisai
  • Szegmentálás fontossága
  • Csatornák szerepe a funnelben
2. Google Ads fontos eszközök és beállítások
    • Fiók beállítások
    • Közönségkezelő
    • Konverziók
    • Elérés és -Teljesítménytervező
    3. Google Ads Search kampányok
    • Kulcsszavak
    • Hirdetések
    • Hirdetésbővítmények
    • Kampánybeállítások
    4. Google Ads további kampánytípusok
    • Bevezető
    • Google Shopping és Performance Max
    • Display kampányok
    • Discovery kampányok
    5. Facebook és Instagram hirdetések
    • Forgalomterelő kampányok
    • Konverziófokuszú kampányok
    • Katalógus értékesítési kampányok
    • Hirdetési formátumok
    6. Egyéb hirdetési csatornák
    • Tik Tok hirdetések
    • Linkedin hirdetések
    • További csatornák (Twitter, Pinterest, Bing, Waze)
    7. Google Analytics 4 alapozó
    • Fiókstruktúra, alapbeállítások
    • Alapfogalmak
    • Adatfolyamok
    • A GA4 felület felépítése
    • Alapvető mutatók
    • Demográfiai és technológiai riportok
    • Fiókok összekapcsolása
    8. Google Analytics 4 haladó
    • Események, esemény paraméterek
    • Konverziók beállítása
    • Debug view
    • Közönségek
    • Exploration riportok
    • Google Analytics és Google Ads 

    Mi is az a PPC?

    A PPC az angol "Pay Per Click" kifejezésnek a rövidítése, ami magyarul kattintásonkénti fizetést jelent. Lényegében ez az online hirdetéseknek egy olyan formája, amely segítségével a hirdető el tudja helyezni a hirdetését különböző felületeken. A gyakorlatban pedig úgy működik, hogy akárhányszor rákattintanak a hirdetésekre az érdeklődők, a hirdetőnek egy meghatározott összeget kell fizetnie a felület tulajdonosának.

    Hogyan működik a gyakorlatban?

    Érdemes elkülöníteni a Google Ads hirdetési metodikáját a különböző social media platformok működésétől. Ami közös mindkettőben, hogy különböző faktorok alapján pl: a rászánt összeg, az online hirdetés minősége meghatározza, hogy a hirdetésünk megjelenik-e az adott hirdetési helyen vagy sem.

    A különbség pedig az, hogy a Google Ads a Google keresőben jeleníti meg a szöveges hirdetésünket, ha az általunk beállított kulcsszóra keresnek rá vagy releváns oldalakon helyezi a képes/videós hirdetéseinket. Ezzel szemben a Facebook, Instagram csak a saját felületein jelenít meg hirdetést, és azok mindig képes vagy videós hirdetések lesznek.

    Így a két platform kicsit más logikával működik: míg a Google ads rendszerében egy adott kulcsszóra keres rá az érdeklődő, és ott kell a legjobb helyen feltűnnie a hirdetésünknek. Addig a közösségi média platformok hirdetéseinél leginkább az érdeklődési körre építve, nem aktív keresőknek jelenítjük meg a hirdetéseinket. Tehát a kampányok más metodikával épülnek fel.

    A hirdetési rendszerek rendkívül szofisztikált beállítási paraméterekkel rendelkeznek: demográfiai célzásokat adhatunk meg, nem, kor, érdeklődési kör, tanulmányok, családi állapot, vallás, politikai hovatartozás, lakhely figyelembevételével. Követőkódok elhelyezésével pedig úgynevezett remarketing hirdetéseket állíthatunk be, ami azt jelenti, hogy az elmúlt x napban az oldalunkat meglátogatók számára újabb, személyreszabott hirdetéseket hozhatunk létre.

    A fent felsoroltakból is érezhető, hogy a hirdetések beállítása komoly háttértudást és szakértelmet kíván, hiszen jól kell tudnunk felmérni a piacunk érdeklődési körét, megfelelő kulcsszavak kiválasztásának a módját, tudnunk kell, hogy milyen típusú hirdetések azok, amelyek célt érhetnek.

    Miért nagyon hasznos a tanfolyam?

    Rengeteg tutorial videó elérhető a neten, amelyek bemutatják, hogy különböző platformokon mely lépések szerint kell beállítani a hirdetéseinket.

    Azonban, ezek a videók nem adnak választ arra, hogy egy adott hirdetési büdzsével, a több féle hirdetés - típus közül melyik a legideálisabb a számunkra? Milyen kreatív anyagokkal érdemes elindulni? Kellene-e A/B tesztet végeznünk? Milyen praktikákkal lehet jobb minősítést kapni a különböző hirdetési platformok rendszerében? Mikor érdemes optimalizálni? Miért nem kapunk olyan hirdetés minősítést, amit szeretnénk elérni? Egy komplex, jól felépített tanfolyam ezekre a kérdésekre is választ adnak a számunkra!

    Kiknek ajánljuk az Alfa Kapos képzését?

    Vállalkozók

    Egy vállalkozás fejlesztéséhez és az üzleti teljesítményének fenntartásához újabb és újabb ügyfelek megtalálása és a már ismert "előmelegített" ügyfélkör újabb és újabb megcélzása jelenti. Az online marketing, azon belül pedig a PPC hirdetések alkalmazása erre egy kifejezetten hatékony módszer, amely előremozdítja a vállalkozások üzleti sikereit.

    Kifejezetten ajánljuk a tanfolyamot abban az esetben, ha kis - vagy mikrovállalkozásod van, és nem szívesen vagy nem tudsz megfizetni egy online marketing szakembert arra, hogy kezelje a hirdetéseidet. Akkor is jó ötlet, ha alapvetően szívesen foglalkozol a céged online marketing tevékenységével és ez lenne az a terület, amelyben szívesen elmélyülnél a cégvezetésen túl.

    Marketing szakemberek

    Abban az esetben is jó ötlet elvégezni a PPC online marketing képzést, ha nem szeretnél napi szinten foglalkozni a hirdetési beállításokkal. Mivel meghatározó részét képezi a hirdetés management egy-egy marketing stratégia megtervezésénél, ezért elméleti szinten is nagyon hasznos, ha képben vagy a PPC hirdetések működésével.

    Abban az esetben, ha marketinges vagy, de eddig az online marketing kimaradt az eszköztáradból, elengedhetetlen hogy ezt a hiányosságot mihamarabb pótold, hiszen a marketing világának manapság már az egyik legerősebb pontját képviseli a PPC.

    Néhány szó a PPC hirdetési platformokról

    Mielőtt hirdetések beállításába kezdenénk, érdemes megismerkedni a különböző hirdetési platformokkal, hiszen mindegyik más és más célközönségnek szól, és a vállalkozásunkhoz nem is illik mindegyik.

    Könnyen elképzelhető, hogy a Linkedin hirdetésünk nem érne el olyan jó eredményt a TikTok felületén, és ez igaz fordítva is. A képzésünk során részletesen bemutatjuk a hirdetési felületeket, (Google Ads, YouTube, Facebook, Instagram stb.) hogy a legmegfelelőbb felületeket tudjuk kiválasztani.

    De honnan tudjuk, hogy hatásos a hirdetésünk?

    Erre könnyű lenne azt a választ adni, ha sok az érdeklődő vagy sok a vásárló az oldalunkon, azaz a konverzió, tehát sikeres. Ezzel nem igazán foghatunk mellé, de mi történik akkor, ha esetleg nem érjük el a kívánt eredményt? Honnan tudjuk, hogy mit rontunk el?

    Analitika és hatékonyságmérés - elengedhetetlen része a PPC-nek

    A képzés során megtanítjuk neked, hogy a digitális marketing kampányokhoz kapcsolódó analitikai más optimalizációs eszközök működését és fontosságát. A Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Search Console és egyéb más lehetőségek (konverziós beállítások, e-kereskedelmi hatékonyságmérés, kampány paraméterezés) milyen formában segíthetik a jobb kampánybeállításokat.

    Így lehetőséged van az aktuális kampányodat is fejleszteni, de a jövőben, a következő kampányodnál levonhatod az adatokból a tanulságokat és még jobb kampányt állíthatsz be.

    A Google Analytics következő generációja a Google Analytics 4, azaz rövidítve: GA4, ez jelentős változást fog hozni az eddig megszokott felülethez képest.

    Fontos azt is tudnod, hogy 2023. július 1-től a GA4 váltja le a Google Analytics-ként közismert Universal Analytics-et, azaz ettől az időponttól kezdve a régi GA fiók már nem fog adatokat rögzíteni.

    E- kereskedelem

    A kurzuson az e-kereskedelmi célú kampányokhoz kapcsolódó eszközökkel is megismertetünk. (pl.: Google Ads Shopping, Facebook Conversion) és más, rendkívül hasznos eszközök használatába is betekintést nyerhetsz (Google Merchant Center, Facebook Commerce Manager és product feed menedzsment). Ezek a beállítások speciális ismereteket igényelnek, így kifejezetten ajánljuk mindazoknak, akik webshopot szeretnének hirdetni.

    Vajon neked szól a tanfolyam?

    A fentiek elolvasása után biztosan benned is már megfogalmazódott a válasz, és ha eddig jutottál az olvasásban, biztosak vagyunk benne, hogy erősen érdeklődsz a PPC világa iránt. Éppen ezért, segítünk néhány szempont megadásával, amik segítséget jelenthetnek abban, hogy eldöntsd, jelentkezel-e a képzésünkre:

    • Szeretnél átfogó képet kapni a PPC hirdetésekkel kapcsolatban.

    • Marketing vagy kommunikációs szakon tanulsz, és érdeklődsz a hirdetésmenedzsment iránt.

    • Szeretnél elhelyezkedni vagy ügynökségnél vagy egy vállalkozásnál mint junior digital marketing menedzser.

    • Vállalkozó vagy és szeretnéd a cégedet, termékedet online hirdetni, és szeretnéd felfedezni a célközönséged.

    • Szeretnél mély és átfogó ismeretet szerezni a PPC hirdetésekkel kapcsolatban, olyan szakemberektől tanulva, akik több éve a szakmában dolgoznak.

    • Szeretnéd, ha lenne lehetőség feltenni a kérdéseidet, és azokra szakértőktől kaphatnál megbízható választ!

    • Fontos számodra a rugalmasság, és hogy onnan dolgozhass, ahonnan szeretnél

    Tanulj velünk otthonról!

    Tanulj velünk az otthonodban, kényelmesen profi szakemberektől! A tanfolyam elvégzése során jól használható gyakorlati tudást szerezhetsz, nem kell szükséges a belvárosba jönni érte, így könnyen összeegyeztethető a családi élettel, munkával, más képzésekkel!

    A tematikáról

    A képzés 4 hétig fog tartani, heti 2x két órában, ahol az alábbi modulokat fogjuk átvenni.

    Dolgozz bárhonnan, PPC menedzserként!

    Tudtad, hogy a PPC menedzserek nagy része home office rendszerben dolgozik? Így nem kell a drága nagyvárosokban laknod, de kényelmesen a teraszod, kanapéd, íróasztalod kényelméből végezheted a napi munkádat!

    Becsült időtartam:

      • 4 hetes képzés, heti 2 alkalom
      • HAMAROSAN

      Képzésszervező elérhetőségei:

      Megyeri Regina

      +36308648928

      1. Az online marketing stratégia felépítése
      • Konverziók
      • Funnel felépítése és fázisai
      • Szegmentálás fontossága
      • Csatornák szerepe a funnelben
      2. Google Ads fontos eszközök és beállítások
        • Fiók beállítások
        • Közönségkezelő
        • Konverziók
        • Elérés és -Teljesítménytervező
        3. Google Ads Search kampányok
        • Kulcsszavak
        • Hirdetések
        • Hirdetésbővítmények
        • Kampánybeállítások
        4. Google Ads további kampánytípusok
        • Bevezető
        • Google Shopping és Performance Max
        • Display kampányok
        • Discovery kampányok
        5. Facebook és Instagram hirdetések
        • Forgalomterelő kampányok
        • Konverziófokuszú kampányok
        • Katalógus értékesítési kampányok
        • Hirdetési formátumok
        6. Egyéb hirdetési csatornák
        • Tik Tok hirdetések
        • Linkedin hirdetések
        • További csatornák (Twitter, Pinterest, Bing, Waze)
        7. Google Analytics 4 alapozó
        • Fiókstruktúra, alapbeállítások
        • Alapfogalmak
        • Adatfolyamok
        • A GA4 felület felépítése
        • Alapvető mutatók
        • Demográfiai és technológiai riportok
        • Fiókok összekapcsolása
        8. Google Analytics 4 haladó
        • Események, esemény paraméterek
        • Konverziók beállítása
        • Debug view
        • Közönségek
        • Exploration riportok
        • Google Analytics és Google Ads 

        Mennyit kereshetsz ezzel a szakmával Magyarországon?

        (havi bruttó átlagbér)

        200 000 HUF
        (minimálbér)
        500 000 HUF
        800 000 HUF
        1 000 000 HUF
        Forrásaink: fizetesek.hu, glassdoor.com.

        Kitől fogsz tanulni?

        Tóth Viktor

        • 2019 óta erősíti a Klikkmánia csapatát, az ügynökség számos hazai nagyválalattal dolgozik és dolgozott már együtt, mint például a Jófogás, aProfession.hu, vagy a Nanushka
        • Kisebb kkv-k online marketingeseként mélyítette el tudását a Google Ads és Facebook hirdetések világában
        • Az ország legnagyobb kuponos szolgáltatójánál dolgozott in-house PPC strategist-ként
        • Főbb feladatai a nagyobb ügyfelek kampánykezelése mellett az ügyféloktatások koordinálása, illetve a belső képzések levezénylése
        • Több hazai szakmai konferencián és a Budapesti Gazdasági Egyetemen tartott már előadást
        • Jelenleg az ELTE-n óraadó oktató PPC témában

        Pillants bele!

        Kíváncsi vagy miről is szól a Sikeres PPC hirdetések tanfolyam? Most bepillantást nyerhetsz oktatónkkal készült videóba!

        Képzési adatok

        A választott képzés Sikeres PPC hirdetések - online marketing tanfolyam

        Csoport(ok) *

        Személyes adatok Kérjük, hogy a személyi igazolványban szereplő adatok alapján töltse ki az alábbi űrlapot!

        *