fbpx

Black Friday Akció az üzleti és marketing témájú tanfolyamainkra!

A kedvezmény november 30-ig elérhető.
Küldd el az érdeklődésed a Scrum Master, Agilis Coach, PPC Management vagy Online Marketing Management képzéseinkre és értesülj elsőként a részletekről!

Ne hagyd ki a lehetőséget!

Közösségi média marketing képzés

[tba_ribbon]
[tba_icon_list_display]

Közösségi média marketing képzés

Ha ellátogattál erre az oldalra, Te már tisztában vagy vele, milyen fontos a mai világban alkalmazni a közösségi média marketing módszereit. Kiváltképp azokon a social media felületeken, melyek az üzleted felvirágoztatását szolgálják.

Legyél felülmúlhatatlanul sikeres a közösségi médiában a Közösségi média marketing online képzés segítségével! Ismerd meg a leghatékonyabb marketing stratégiákat! Készen állsz?

Áttekintés:

Hogyan épül fel a(z) Közösségi média marketing képzés?

A kulcsfontosságú online marketing eszköz: a közösségi média marketing

Tudtad, hogy a közösségi média marketing jelenleg az online marketing legnépszerűbb formája? Nem csoda, hiszen becslések szerint a világ népességének kb. 40%-a használja legalább az egyik social media felületet, akár magán, akár üzleti célokra. Úton útfélen, mind a fiatalok, mind az idősek rengeteg időt töltenek ezeken az oldalakon.

Így, az ügyfélköröd bővítésére az egyik legjobb módszer, ha ügyesen használod. Minél több bejegyzést osztasz meg, minél aktívabb vagy, annál több emberhez fog elérni a híred, illetve terméked, szolgáltatásod híre! Akár egy jó tanácsot adó kommented is csodákra lehet képes!

Viszont a ló túloldalára se ess át, ahogy sokan mások, akik meggondolatlanul posztolnak, unalmas tartalmakat nyújtva az embereknek. Ezzel éppen az ellenkező hatást érik el. A ráfordított idejük nemhogy nem térül meg, ügyfeleket fognak elriasztani a silány tartalmukkal.

Miért használjuk annyian a közösségi média platformjait?

Az emberek azért használják a közösségi médiát, hogy szórakozzanak, megosszák egymással élményeiket, nyomon követhessék egymás életeseményeit. Tehát elsődlegesen nem vásárlás miatt vannak fent ezeken az oldalakon.

Te mégis eladni szeretnél ezek segítségével? Akkor nem közvetlenül kell az embereket meggyőznöd. Érdekes, szórakoztató tartalmakkal ragadd meg a figyelmüket! Ezután olvasási módból vásárlási módba kell átkapcsolnod őket.

Legjelentősebb közösségi média felületek

Minden online közösségi média platformon másképp kell kommunikálni, más tartalmat kell adni a fogyasztóknak.

Nézzük meg a jelenleg legnépszerűbb közösségi média oldalakat sorrendben az első helyről indulva.

Facebook

Az emberek a legtöbb időt a Facebook-on töltik a közösségi média oldalak közül. Szinte mindenki használja, aki internetezik. Így elengedhetetlen, hogy ezen a felületen mindenképp aktív legyél.

Azt gondolhatnánk, hogy a B2B szektor résztvevői nem találhatóak meg a Facebook-on, de ez csupán részben igaz. Használják, csak nem vásárlási üzemmódban. Meg kell őket győznöd közvetett módon, hasznos tartalmak gyártásával.

Sajnos a felület egyre inkább tolódik a fizetett hirdetések ösztönzése felé, így egyre nagyobb erőfeszítéssel jár organikusan - vagyis ingyenesen - elérni az embereket.

YouTube

A YouTube a videós tartalmak királya, így a második helyen szerepel a listán. Akinek tetszenek a videóid, feliratkozik a csatornádra, hogy ne maradjon le a további tartalmakról. Aztán megnézi a következő videót is és így tovább.

A platform engedélyezi a kommentelést a feltöltött videók alatt, kivéve, ha az tiltva van az oldalkezelő részéről. Szóval, egy kis válaszreakció a kommentelőknek és a megfelelő kapcsolatot is tudod tartani a hozzászólókkal. Így szép lassan kialakul részükről feléd egy kötelék.

Instagram

Az Instagram felületén elsősorban fényképekkel történik az élménymegosztás. Itt mindenképp a vizuális tartalom kapja a hangsúlyt. Egy kép, hozzá egy klassz leírás, és nyert ügyed van!

Az Instagram-ot legfőképp a fiatalabb korosztály használja. Ha ez a célcsoportod, akkor hajrá! Ezen a platformon, ha minden nap posztolsz, az sem számít sűrűnek, úgyhogy kezdheted is a folyamatos tartalomgyártást.

TikTok

Egy videómegosztó felület. Elsősorban rövid videók megosztásáról szól.

Főként 16 és 24 év közötti fiatalok használják. A platform akkor való Neked, ha a célközönséged jelentős része a nagyon fiatal korosztály.

Pinterest

Ha olyan üzleted van, ahol kézzel foghatóak a termékek, illetve azokról szép, ízléses képeket tudsz készíteni, illetve készíttetni, akkor a Pinterest Neked való felület!

A platform használóinak egyharmada igénybe veszi a cégek követésének funkcióját. Tegyél érte, hogy a Te cégednek is sok követője legyen!

Viszont azzal számolj, hogy a felhasználók kb. 70%-a nő. Szóval nem feltétlenül hoz kimagasló sikert horgászfelszerelések fotóinak közzététele.

Twitter

Rövid bejegyzéseket, úgynevezett tweet-eket tehetünk közzé rajta. Ne várjunk ezektől a bejegyzésektől azonnali eladásokat. Főként érdekességeket osszunk meg, ne hirdetés szagú legyen a bejegyzésünk.

Akár ajánljuk fel segítségünket egyes témákban. Ezáltal több követőt szerzünk, amiből aztán később bevételünk származhat.

LinkedIn

A világ legnagyobb szakmai közösségi média felülete. Így leginkább a B2B szektor résztvevői vannak jelen.

Főként álláskeresésre, toborzásra, üzleti kapcsolatok építésére ideális választás.

kozossegi-media-marketing-2

10 szuper hasznos közösségi média tipp

Szeretnél minél ügyesebben boldogulni a közösségi médiában? Adunk hozzá néhány szuper marketing tanácsot.

Készíts social media tartalmat saját kezűleg!

Ha már belevágsz a közösségi média használatába, ne hanyagold el az oldalaidat, gyárts bejegyzéseket, akár saját kezűleg. Készítsd el ezeket előre és ütemezd be a kiküldésüket, hogy minél egyszerűbb dolgod legyen.

A kevesebb néha több

Összecsapott munkát semmiképp ne végezz amiatt, hogy valamit mindenképp posztolj. Egy ilyen tartalom nem fog jó színben feltüntetni. Inkább kevesebb helyen legyél ott, de akkor azokat a felületeket hatékonyan kezeld.

Videó, videó, videó

Ne feledkezz el a videókról, ugyanis a legnagyobb forgalomterelő képessége azoknak van!

Utómonitorozás szükségessége

Mindig érdemes utólag is elemezned a bejegyzéseid, illetve azok teljesítményét, mivel kiváló visszacsatolást mutatnak arról, hogy mi érdekli leginkább az embereket. Ezek az elemzések javítják a következő kampányok sikerességét.

Marketing stratégia fontossága

Ne feledd, hogy egy jó marketing stratégia a közösségi média felületein is szükséges, hogy ne csak a levegőben hadonássz feleslegesen a bejegyzéseiddel.

Mérd fel a célközönséged igényeit és nekik üzenj!

Manapság annyi információval rendelkeznek rólunk a közösségi média platformok, hogy ezek segítségével nagyon pontos célzási lehetőségeink vannak, hogy így képesek legyünk szinte csak a célközönség számára hirdetni. Így a fizetett hirdetések a megfelelő helyen landolnak.

Kövesd nyomon az új trendeket, funkciókat!

Számtalanszor vezetnek be új funkciókat a közösségi média platformok fejlesztői. Ezeket érdemes szemmel tartani, ugyanis lehet, hogy segítségükkel tudsz majd mondjuk egy szuper Facebook, vagy Instagram posztot gyártani.

Mindig ellenőrizd a mobilnézetet!

Ha nem is mobiltelefonról posztolsz, akkor se felejtsd el mobiltelefonról, vagy mobilnézetben visszanézni a tartalmadat, hiszen a felhasználók főként mobileszközről figyelik a közösségi médiát. Így ezen a felületen nézzen ki legjobban a tartalom!

Ne kívülálló idegenként kezeld a közönséged!

Kezeld úgy a tartalmad fogyasztóit, mint aki a közösséged tagja! Bátorítsd őket, hogy kövessék az oldalaidat. Akár ajánlj fel cserébe kedvezményeket.

Ne feledd, a közösségi média kommunikáció kétirányú!

Csak olyan üzenetet kommunikálj közönségednek, aminél fel vagy készülve az esetleges értetlenkedésre, egy frappáns válaszra.

kozossegi-media-marketing-1

Növeld a keresletet terméked vagy szolgáltatásod iránt a közösségi média marketing használatával!

Szeretnél aktívabb és ügyesebb lenni az online marketing világában? Akkor az online Közösségi média marketing képzés Neked való!

Szeretnél a közösségi média platformokkal pénzt teremteni? Akkor használd helyesen és aktívan a közösségi média marketinget! Meglátod, folyamatosan emelkednek majd a bevételi mutatók. Tanfolyamunkon megmutatjuk, hogy mennyi kincs rejlik a rendszeresen gyártott tartalmakban.

Végezd el a képzést és készíts egy jó stratégiát! Vágj bele! Szeretettel várunk tanfolyamunkon!

Mennyit kereshetsz ezzel a szakmával Magyarországon?

(havi bruttó átlagbér)

200 000 HUF
(minimálbér)
1 000 000 HUF
Forrásaink: fizetesek.hu, glassdoor.com.

Kitől fogsz tanulni?

Pillants bele!

Kíváncsi vagy miről is szól a Közösségi média marketing képzés? Most bepillantást nyerhetsz oktatónkkal készült videóba!

Személyes adatok Kérjük, hogy a személyi igazolványban szereplő adatok alapján töltse ki az alábbi űrlapot!

*